Min värdfamilj

Då fick jag alltså lite information om min värdfamilj. Som Sampo hoppades på så blev det nästan en Mrs. Figg.
Min värdmamma är: 53-åriga Mrs. Cronin, hon jobbar som 'P/T Rec. Typist Print' (någon som vet vad det är??). Hon bor i "Terraced house (radhus yay sådär lagom från brittiska serier/Harry Potter) across the road from the school, with central heating and shower." Hon har två barn som jag skulle tro har flyttat hemifrån. Hon har även en katt och en hund.
BowChickaWahWah.
Nu börjar det här med Brighton verkligen sjunka in i min hjärna, först nu börjar jag fatta att jag faktiskt åker dit snart. Det kommer rättare sagt att bli najs. Och ni losers får stanna i sverige.

Adressen låter så cool (säger inte hela adressen eftersom att någon kanske skulle stalka stackars Mrs. Cronin).

** Locks Hill
Portslade
Sussex

OBS: detta är bara ett random terraced house inte det jag ska bo i.
terraced house

Kommentarer
Postat av: zampo

Du måste då fixa accenten också! :D http://tinyurl.com/d9ygc8 (nån från Portslade...)

2009-04-29 @ 09:09:23
URL: http://elmen.wordpress.com
Postat av: laura

Jag kommer fixa det.. lätt. Det är lite kul tycker jag att den enda som kommenterar är min storebror :) I appreciate that

2009-04-29 @ 12:09:02
Postat av: Anonym

ser ut som ett fint palats :)

2009-04-29 @ 21:39:19
Postat av: musemalin

jag vill också </////////////3

orättvisa. pure orättvisa.

2009-04-29 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0