Oj

Idag missade jag ett spanska-prov och en spanska-redovisning. Två flugor i en smäll. Wunderbaum. Fick även reda på att jag fick IG på IntEkonomi-provet. Imorgon har vi Historia-prov. Jag har min bok i skåpet men ingen skåpnyckel. Får se hur det fixar sig. Ser iallafall väldigt ljust ut för mig.
Jag tänker inte oroa mig över det här. För om en vecka på Söndag åker jag till Brighton. På kvällen så kommer vi hem till värdfamiljerna sådär 11-12 pm. Liksom fin introducering man får med värdfamiljen. Hoppas fortfarande att jag får bo tillsammans med någon. Vill helst inte hamna där ensam. Hos någon crazy cat lady.

Kommentarer
Postat av: zampo

Men det kanske är Mrs. Figg då? :D

ehm... :)

2009-04-28 @ 13:34:39
URL: http://elmen.wordpress.com
Postat av: Anonym

det blev en Mrs. Cronin

2009-04-28 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0