Biofilmer som jag sett i sommar

Drag me to hell - Många läskiga moments där man ryckte till. Samtidigt som den var lite som en komedi. Men jag skulle knappast kalla det för mästerverk som det står i afficherna i tunnelbanan.
Coraline - Bra musik, bra berättelse, dockorna gjorde allting läskigt. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Det var 3D.
Slumdog millionaire - Bra musik, bra film helt enkelt. Jag tror inte att ni behöver mer övertygelse.
Harry Potter x2 - Well, jag såg den två gånger. Andra gången var den lite långtråkig. Men bättre än jag hade trott.
Hangover - Jag skrattade ganska mycket.
Brüno - Jag skrattade igenom nästan hela filmen. Jag skrattar nu också typ om jag tänker på vissa scener.
Year one - Halvdålig, lite för "amerikansk" för min smak. Jag skrattade på ett fåtal ställen. Whatever.

TÄNK hur jevla mycket jag spenderat på bio i sommar. Year one var dock gratis.

Kommentarer
Postat av: malin

vad fan, nu vill jag inte se Year One :/

2009-08-10 @ 05:23:04
Postat av: astrid

av dessa har jag bara sett slumdog... men skulle nu vilja se brüno eftersom att du säger att den är hillarious (stavning?)

:9

2009-08-10 @ 09:22:55
URL: http://vvwvv.blogg.se/
Postat av: asat

cool ny design! TUMMEN UPP

2009-08-11 @ 15:30:31
Postat av: Anonym

täääcckk

2009-08-11 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0