Gatan fram

Idag kom en australienare fram till mig och Sussu på drottninggatan. "Hey, do you like bands?" Jag svarade "Everybody likes bands!". Han var stilig, ung och skulle promota sitt band. Jag stannade för att lyssna, men bara för att han var så snygg.
Vi fick höra en låt. Jag berättade att jag oftast måste höra en låt flera gånger innan jag vet om jag tycker om den. Men att den var okej, även om det lät lite mnjaa.
Han såg mitt WOW-armband och frågade "Did you enjoy way out west?". Jag sa "Yeah, it was awesome". Han berättade att han också varit där. Fast jag hade dålig hörsel och fick fråga "What?" flera gånger.
Sen sa vi en massa annat också men vad, kommer jag inte ihåg. Han var jättetrevlig och snygg och damn jag kommer aldrig mer se honom igen. Wayfarer-solglasögon, mörkbrunt, vågigt hår och snäll. Fast han var ju bara trevlig för att han var aussie, alla i Sverige är så blyga. Måste så flytta dit eller till Nya Zeeland. Damn. Jag kommer inte ens ihåg vad bandet hette. Måste berätta till Thea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0