Lady Gaga

Helt random att jag ens gick dit. Men jag gick dit iaf. Med Suza, hennes klasskamrater och Rosa.
Det var ungefär som jag hade anat. Hon var skum, eller försökte vara det, vem vet. Allting började med en kortfilm starring henne, Who ate Candy Warhol hette den. Sedan kom Lady Gaga och crew. Kortfilmen fortsatte under flera tilfällen då Gaga gick bakom scenen för att byta klädsel, även om konserten sedan slutade med henne i underkläder. Vi fick höra pianoversionen av Pokerface då hon bar en bubbeldräkt, och de andra kända låtarna. Typ Just dance, Eh eh, Paparazzi, Discostick och ja.. Ni vet.
Hon sa att hon älskade oss förevigt och en massa som man brukar säga. Hon bad oss också att hålla hand med personerna bevid oss, även om vi inte kände dem. Jag tycker att hon gjorde rätt bra av sig, det var ju underhållande.

Gaga

Kommentarer
Postat av: hen

Laura,

du fortsätter överraska mig.

2009-08-05 @ 03:59:06
Postat av: Anonym

tack

2009-08-05 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0