Nyponsoppor och klädskåp

Jag tänker skriva ett inlägg av pur tristesse. Fast jag tror inte att man kan stava så. Hursomhelst, ni ser säkert att jag gjort om min blogg lite. Ett tag var den alldeles vit men den kändes en aning steril. Så jag ändrade den. Nu har vi kvar lite av det gamla, samtidigt som jag lagt till en touch of something new. Genius. Why I am writing this in english, is a mystery even for me.
Idag försökte jag bygga min garderob som jag köpte från IKEA, det gick ganska fint faktiskt. Fram till att jag märkte att det fattades sådär trettio spikar. Det var också rätt kul när jag märkte att jag skruvat i "taket" åt fel håll.
Aja för dagen räcker det med snickerier. Trots mina misslyckanden, kom jag fram till att jag är quite a handy man. Yeah.
Nu dricker jag nyponsoppa och det påminner mig om gamla goda tiden på dagis. Bara sån där skorpa med smör fattas.
Eftersom att jag är uttråkad och är dålig på att entertain myself, så går jag nog och lägger mig snart.
Mmyes godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

laurarara :D

2009-08-12 @ 10:34:33
URL: http://emmahugorita.blogg.se/
Postat av: asta

AVOCADO ÄR GOTT<3<3

2009-08-12 @ 15:09:48
URL: http://vvwvv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0