spontant typ

Nu ska jag skriva ett "typ" oförberett inlägg och helt enkelt se hur det går. Detta gör jag rent utav att jag inte har någonting att göra på svenska timmen. Jag har nämligen inte läst "ett drömspel" eftersom alla exemplar är upptagna men hursomhelst. Det är en tråkig historia.

Vad som är en crazy historia är min obsession med låten "Arms" av Seabear. Under de senaste tre dagarna har jag lyssnat på den hundratvå gånger. Jag har fortfarande inte tröttnat. Låten är ju ren happiness.

Jag känner verkligen av vintern nu. Den ligger ju som ett stort tungt täcke över mig. Varje morgon är det lika plågsamt att gå upp ur sängen. Man vill ju bara ligga kvar där för att njuta av tröttheten. Varje kväll är det lika kallt i mitt rum och varje kväll fryser mina fötter. DET är ett tecken på vintern. Jag önskar mig ett par riktigt varma, termos-strumpor i julklapp. Om såna ens finns. Snälla gud låt det finnas. Om gud förbannat mig med dålig blodcirkulation är det väl en annan sak. Damn gud. Inte för att jag tror på gud. Sån är jag, "ingen tro, ingen moral".

Thinking of a way to get you stay. And I'll promise to fight the wind and wait for yooouuuu are and owl with tired eyes. I'm a scarecrow in disguise.

Jag undrar varför jag är så dålig på att hålla tal. Eller jag är väl inte så dålig. Jag skulle kunna vara bra. Om jag inte blev så nervös. Om inte mitt andningsorgan slutade fungera varje gång jag står på scen. Efter förra talet har jag ju inte precis blivit sådär jätte-'into' att träna på det heller. Jag tycker det är lättare att hålla tal inför folk man inte känner.

Just nu går alla i min klass runt i olika kostymer från olika tidsepoker. Vissa ser riktigt najs ut. Jag är tråkig som inte ville klä mig i 80-tals kläder. Men seriously, who can blame me.

Nu får det nog räcka. Så här slutar jag. Det var ganska kul. Jag vill byta färger på bloggen, nu när det är vinter och allt. Varmare och mörkare färger. Men jag måste levla upp mina skills först.

Ha en bra dag, precis som jag.

Kommentarer
Postat av: roosa

yayay spontant!! Btw du skriver sjukt bra, inte massa fel som jag alltid gör.Heh jag ska också försöka skriva ett fint inlägg med korrekta meningar nån gång... kanske

2009-12-10 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0