Laura

Så typiskt mig. Att bara ligga i sängen utan att göra nåt. Inte plugga fast jag borde. Inte vilja/kunna sova för att ljuset och musiken är på.
Perfekt musik för mitt sinnestillstånd. Seabear - Arms.
Svara kortfattat om nån kommer in och frågar nåt. Vilket leder till att de tror att jag är ledsen eller nåt. Vilket gör mig irriterad, vilket i sin tur ger dem ännu mer anledning att tro att nåt är fel. Men så är det inte. Jag är bara trött.
Jag har en känsla av att jag snart bryts ner i atomer och absorberas upp av luften. En ytterst behaglig känsla må jag säga, för att inte skapa några missförstånd.
Har säkert legat här i timmar nu. Dagar. Vem vet. Nåväl. Timmar högst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0