17 simply.

17 år. I guess. Ska man vara glad eller vad? Det är väl okej. Snart blir jag gammal. Födelsedagen var fin. Vaknade till lite halvt deprimerande The Radio Dept men sen kom jag på att det är min födelsedag så jag bytte till Patrick Wolf och Hard Times/Oblivion. Får bättre självförtroende av dem. Helt underbart att bara ligga i sängen, se åskan utanför och ha musiken högt i sina hörlurar.

Bara för att Patrick Wolfs videos alltid är skumma. Typ.


Fick frukost i sängen: croissant och jordgubbar. En tårta sen senare också. Här är lite bilder uh.

croissant

tartaaa

Efter det skulle jag träffa lite människor.

suxxxxxx

Och vi skulle äta i Kista gallerian.

äta

Suza var den enda som höll till gamla traditioner och faktiskt köpte en ganska cool present till mig och gjorde ett fint kort.

kortet

Det var ett ljus som byter färg! TACK Suza!

ljuset

Kommentarer
Postat av: malin / hen / ms. awesomeness herself

Lauramon digivecklas till.... Lauramon!

Nä, du får inget nytt namn. "Lauramon" är awesome.

2009-07-04 @ 05:27:02
Postat av: laura

men lauramon är SÅ vinter 08/09 :(

2009-07-04 @ 09:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0