2009.07.02

fattylaura

Hela dagen har jag städat och ordnat. Inte ens har jag hunnit äta något annat än frukost. Jag har städat så att jag mår illa. Jag mår illa i denna sekund. Jag har gått runt i min Muse-tröja och underkläder, för varmt för nåt annat. Onaturligt varmt hela tiden. Vädret kan gå och fuck itself. Värmen gör mig illamående.
Det enda jag hunnit städa dock är mitt rum, för att jag städar så långsamt. Det är så lätt att bli distraherad av TV, musik och datorn. För lätt att 'get carried away' av gamla ritningar, brev och bilder som jag hittar. Aja. Mina ben kliar hela tiden, som om de var på väg att utvecka någon slags eksem. Dumma ben.

The Radio Dept.
gör mig ledsen. Men de är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0