HBP

Jag såg den, jag grät inte ens, men den var bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att den bara fick en 2.a Hah!

2009-07-20 @ 22:24:48
URL: http://vvwvv.blogg.se/
Postat av: suzanne

hej laura, såg ditt sms.. :( jag har inga pengar på mobilen, de tog slut den där kvällen när jag smsade till dig på båten. men, ta det lugnt. jag känner lite detsamma. men äh. jag saknar dig :'((((( snart ses vi, eller? förresten, haha jag höll på att börjar gråta, hade lite tårar i ögonen under filmen :P ännu en gång jag saknar dig, kom hem snart! :)<3<3

2009-07-21 @ 00:37:03
Postat av: laura

Heej, aw jag saknar dig med! Jag blev faktiskt jätteglad när jag läste ditt meddelande :'D Mamma har bokat båtresa till nästa tisdag alltså kommer vi hem på onsdag :) det är ganska snart, så vi ses också snart! <3

2009-07-21 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0