Heima

Nu är jag äntligen hemma och guess what? Det känns inte alls lika skönt som jag trodde att det skulle kännas. Jag är bara full av självaste jävla tomheten nu. Men ingen ska tycka synd om mig, jag gör det så bra själv. Det känns som att jag vill ha någons uppmärksamhet, det spelar egentligen ingen roll vems. Vad jag egentligen behöver är en slap in the face och inget annat.
Denna dåliga skit-humör beror nog starkt på att jag inte fick ett enda blund i natt. Man kan inte sova i samma hytt som mina föräldrar, när den ena snarkar så att det knakar och den andra läser böcker mitt i natten. Nu är jag illamående också.
Jag kan inte sitta still och jag måste härifrån.

päron3

Kommentarer
Postat av: Lauri

Nä jag tycker du förtjänar lite extra uppmärksamhet vid sådana här tillfällen!! för du är den bästa lilla syster tycker jag :)!! ... sen är det en annan sak att du är den enda men vadå ;P.

2009-08-26 @ 12:41:10
Postat av: lauri

hieno kuva muuten!! itsekö sen teit? :)

2009-08-26 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0