Finland09

Jag vill inte åka till Finland. Det känns inte som att jag åker till något, utan att jag åker ifrån något. Det hjälper inte att alla mina vänner är för fattiga för att åka dit och hälsa på mig. Vi kan garanterat räkna sådär tre veckor minst, så länge kommer mina föräldrar vilja stanna där. Det är en tredjedel av sommarlovet för fan. Jag vill inte. Jag kommer säkert gråta igen, som varje år innan vi åker. Egentligen är det ganska komiskt. Fast i år får jag iaf spendera min födelsedag här, inte på båten som förra året. Woho antar jag. Jag skulle göra vad som helst för att byta plats med er som får stanna här.

Jag tänker inte ens ursäkta mig själv för att jag gillar låten.

You've got blood on your hands
and I know it's mine
I just need more time
so get off your low let's dance like we used to


Kommentarer
Postat av: hen

Låten äger. MYCKET.

2009-06-30 @ 23:14:31
Postat av: suza

jag skulle inte säga att vi är fattiga? det låter som något helt annat. jag vill bara inte be mina föräldrar om mer pengar.

2009-07-01 @ 02:52:31
Postat av: laura

jag sa ju att låten var bra men du ville inte lyssna :).. och suza, jag ber om ursäkt om du tyckte att det lät negativt.

2009-07-01 @ 17:12:15
Postat av: Anonym

Du skulle göra vad som helst? Verkligen Laura är det så? I dont think so.

2009-07-02 @ 11:23:34
Postat av: laura

fuck you

2009-07-02 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0