Jag vet..

Ja, jag har märkt att jag inte bloggar lika intensivt som förut. Det är ju lite synd. Men förut bloggade jag för att jag mådde bra av det och hade mycket tankar och skit inom mig som jag ville få ut. Nu har jag väl ingenting inom mig och det finns andra saker som får mig att må bra. Som att jag inte behöver gå till skolan fem dagar i veckan, då jag inte orkar göra något på helgerna, dvs. inte har något liv. (För nu har jag ju totally ett liv liksom..)
Men nu orkar jag göra andra saker och sen orkar jag inte blogga. Jag blir lite ledsen när jag tänker på det. Varje gång jag sätter mig ner och ska skriva något, så blir det så här. Jag är liksom aldrig "in the mood" för det, jag kommer aldrig på nåt intressant att skriva om. Bara sån här skit.
Jag ångrar också lite att jag raderade alla gamla inlägg! Varför?! Det är typ det dummaste jag någonsin gjort men inte riktigt. Det var så idiotiskt! Vafan var det bra för? Jag antar att jag ville make some kind of point with that. En idiotisk sådan i så fall. Men i framtiden ska jag inte göra det.

Nu ska jag göra nåt annat onödigt, bara jag slipper blogga och skämma ut mig med ett sugande inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0