regn regn regn

Skulle egentligen till skolan nu efter lunch. Men jag tror jag bara stannar hemma. Det är så skönt att bara ligga i sängen. Full tystnad, förutom ljudet av regndropparna mot mina fönster. Katten är också tyst, eller bara gömmer sig någonstans. Det luktar gott för jag hittade min Ralph Lauren parfym igår, jag påminns om julen när jag känner doften. Nu får det bli en sommardoft i stället. Jag har det överraskande behagligt just nu; temperaturen är alldeles perfekt, ljuset är lagom och tystnaden, så lugnande. Jag har fortfarande lite ont i magen men det gör ingenting. Därför stannar jag hemma, helt spontant. Det skulle bara ha varit en lektion kvar ändå.

Kommentarer
Postat av: asta

krya på dej muffin =)

2009-06-02 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0