Skol-avlustning.

Igår började mitt sommarlov och jag måste bara säga att min skolas avslutning ägde. De spelade Pontiak och vi sjöng allsång till 'Jazon Mraz - I'm Yours' (vilket btw var fint och låten är catchy. Jag hoppas ni inte blir allt för besvikna på mig nu även om jag erkänner det. Obs ironi). Elevrådet hade gjort en ägig låt till lärarna med bongo-trummor och något skummt blåsinstrument som låter som en sådan där födelsedags/nyårsfest-vissel-party-grejsemojs. Och sedan sa de något roligt om varje lärare, förutom om min spanskalärare. Bäst var ändå "Tobias - check schoolsoft". Vi fick jordgubbar och saft.

Efter det åt vi på kungshallen och knallade hem till Sanna efteråt. Där såg vi på Hot Chick, Mamma mia och The Grudge. Vi åt glass med jordgubbar. Jag åt mycket den dagen.

Kommentarer
Postat av: asta

mys mys mys =)

2009-06-13 @ 13:12:52
Postat av: malin

SKOLAVLUSTNING HAHAHAHAHA

2009-06-14 @ 02:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0