Tisdag natt

Fortfarande tre dagar to go. Varför i helvete ska min skola vara så jävla indie och sluta på fredag istället för idag eller uhm förra veckan?
Idag skulle vi iaf lämna tilbaka mini-datorerna, var tvungen att radera allt från den. Alltså bilder, uppsatser, mottagna filer.. gone. Som tur är, så finns allt viktigt på den här stationära.
Från början var det meningen att jag skulle spara allt på ett usb-minne, men sen kom jag på det först i morse och försökte i sista sekund överföra dem till alla sorters möjliga alternativ av vilka inget var just ett usb-minne. Jag provade med en mp3 från 1900-talet och en flyttbar hårddisk, som vägrade samarbeta med min dator, det kan också ha varit sladdens fel. Hur som helst, inget av dem fungerade.
Sen höll jag på att missa min buss, så det fick bli delete-knappen istället för den flyttbara mappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0