6427389623789603276428063780 timmar.

Har bara legat i min säng hela helgen. Inget annat känns tryggt än min egna varma säng. Såklart har datorn surrat brevid mig hela tiden..
Jag har inte varit ensam, Kasper har legat brevid mig nästan hela tiden. Russin och en 'Vitamin recovery'-flaska fylld med vatten har varit min viktigaste föda.
Känns som att jag borde få vätskebrist efter alla tårar, och runt ögonen är huden torr efter allt gnuggande. Visste inte att en människa kan gråta så här mycket på bara ett par dagar. Jag somnar gråtande och vaknar gråtande. Vafan? Efter så här mycket gråt skulle man ju kunna tro att det bara kan bli bättre.
Håret är helt fucked up, trots att Sussu klippte (klappade) det i fredags. Men det blir nog bra sen när jag tvättar det igen.
Idag ska jag kanske släpa mig ut på en promenad eller någonting. Solterapi. Om det ens finns sol ute. Det vet jag inte eftersom att gardinerna döljer utsikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0