Cupcakes

Större delen av dagen gick åt att baka cupcakes hemma hos Stina. Vilket vi gjorde i Astrids ära, även om det orsakade att vi kom 1,5 timme försent till grillningen. Grillen hade redan halvslocknat. Resultatet av cupcakes-projektet var super, jag vill också ha en sådan fin födelsedagspresent. Även om jag inte tycker om varken muffins eller cupcakes så skulle jag gärna bara se på dem. Det kändes som att överge sina babies när jag gav bort korgen med bakverken. Så lång tid hade spenderats åt dem. Hursomhelst mår jag illa nu och har bestämt mig för att ta det lugnt resten av helgen.
Imorgon ska jag köpa nudlar, kura ihop mig i sängen, läsa aprillhäxan och försöka få till det så mysigt som möjligt. Jag hoppas även att det regnar så att jag med gott samvete kan stanna inomhus med en varm kopp nudlar i famnen och höra på regndroppar mot glasfönstret.

muffin

cupcakescupcakes

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack igen för de fina små liven, alla som har smakat gillade dom :)

2009-05-22 @ 09:56:32
Postat av: ROsa

Jag kan baka något till din födelsedag, fast ööh jag suger på att baka

2009-05-22 @ 14:46:32
Postat av: laura

det är bra rosa, du behöver inte baka klappar på axeln (jag skulle ändå inte äta upp dem för jag gillar inte söta bakelser så mycket)

2009-05-22 @ 15:18:55
URL: http://pocki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0