Da grafisk designer

Nu har Sanna hjälpt mig med att redigera min blogg. Den har sett ut som den gjort ett tag nu. Jag har varit så himla trött på den fula och deprimerande blåa färgen. Nu är det istället en annan nyans av blått, i form av en söt liten stjärna.
Det kanske inte är en väldig förändring, men det är en början! Början på min framtid som Grafisk Designer. Det ville jag iallafall bli förut, nu är jag dock inte lika säker. Min naturliga begåvning räcker nog inte till.

Snart ska jag utveckla min design mer. Jag vet inte hur jag ska göra det, men jag vet att jag ska göra det.


Stjärnan är awesome.

Kommentarer
Postat av: God is watching you

A.M.E.N.

2009-05-05 @ 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0