En blåsig tisdag i Brighton.

Vi råkade snubbla in i datarummet efter lunch nu. Det är blåsigt här så ingen idé att fixa håret för det blir ändå bara fucked up hela tiden. Idag ska vi äta fish and ships on the Brighton Pier. Hinner inte skriva så mycket eftersom jag vill gå ut och leva Brighton-livet nu när jag är här. Klockan är nu 12.47 och jag är i Loxdale Center. Astrid är också här i datarummet. Jag skulle skriva nåt, men glömde vad det var.. Aja jag går väl nu. Till Suza: det finns inte så många snyggingar här, men när man väl får syn på en OCH hör accenten så blir det liksom dubbeleffekt så yes. Jag har även sett skoluniformer, åkt double-decker och flummat runt på labyrintgatorna (alla hus ser likadana ut). För någon som undrar hur jag lyckades fixa å ä och ö så råkade jag trycka på nån knapp (av misstag) så att det förvandlades till europeisk tangentbord istället. Aja, NU ska jag gå!

See you.

Kommentarer
Postat av: suzanne

grr. jag lider med dig, när det kommer till hårproblemet xP hoppas du har trevligt <3

2009-05-12 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0