En fuktig onsdag.

Onsdag. Det ar jattefuktigt utomhus. Inomhus ocksa for den delen. Igar drack jag min forsta kopp te, det smakade som te i sverige ocksa brukar gora. Har inte en enda gang blivit erbjuden te av min vardfamilj. Till frukost har jag atit cornflakes och juice. Det tar ungefar en halv minut for mig att ga till skolan men en gang holl jag pa att bli overkord av en double-decker. Alla kor ju pa 'fel sida' har enligt mig, dvs. jag ar van vid att forst kolla till vanster och sedan till hoger nar man gar over en gata men har ar det tvartom. Just something som ar bra att tanka pa om man reser hit.
Vi hade precis lektion i fotografi med Stinas vardmamma som ar tysk eller nat. Fish and chips igar var inte sa speciellt. Idag vet jag inte vad vi ska gora, nu har vi en 45 minuters haltimme.  Jag har bara ungefar 60 pund kvar och forst pa lordag ska vi till London sa jag far vara valdigt sparsam nu. INTRESTING HMMYEES.
For att inte traka ut nagon for mycket nu sa tror jag att jag avslutat har.

PS: Min vardbrorsa ar som en vuxen tonaring.

Cheers.

Kommentarer
Postat av: musemalin

lauramon, du har ingen aning om hur galet avundsjuk jag är nu.

2009-05-18 @ 01:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0