Gaarrgg

Gaah. En sak som irriterar mig som fan, är folk som skryter om att de dricker. Ja, men typ skriver saker som "ojoj, drack lite för mycket igår.. " eller "usch vilken baksmälla.."(obs, jag menar folk som skriver det där ALLA kan se det, typ msn namn eller facebook hum) Wow du är så cool för du förgiftar sig själv och gör dumma saker och 'har kul'. Get over it. Jävla alkoholister.
Och nej, jag säger inte att jag hatar folk som dricker, tycker bara att det är så onödigt att skryta om det.

Varning: att jag har en dålig dag idag och är arg.

Kommentarer
Postat av: susseli

HAHAHHA "get over it jävla alkoholister" xD hahhaha. seriöst, alla unga håller på sådär.

2009-05-27 @ 19:16:32
Postat av: laura

ja dagens ungdomar är inget mer än galna alkoholister. duuh

2009-05-27 @ 19:18:29
Postat av: laura

inte ALLA då. det finns ju UNDANTAG. MEN seriöst orka skryta.

2009-05-27 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0