hata att man måste ha rubrik

Idag har jag kännt mig väldigt, väldigt ofräsch. Men kom ändå på den uberfina idén att köpa lite saker på stan efter skolan. Hatar att gå på stan när varenda spegel eller fönsterruta är en psykisk mina. Jag försökte ändå så gott jag kunde att undvika båda av dem. Köpte ett par glasögon utan styrka, såna där wayfarer-wannabes (YES). Jag har tjatat om dem ett bra tag nu men inte hittat någonstans. Jag hade inte ens tänkt gå in i T-shirt store, men när jag helt spontant gick förbi för att ta mig till en annan affär, så såg jag dem. Halvsprang genom Beyond Retro till närmsta bankomat så att ingen skulle hinna köpa dem innan mig (jag vet, ofta), and I bought them. Sen när jag ändå var på gång så gick jag till Sabis och köpte en kameraväska. Nu är äntligen allt köpt som måste vara köpt innan resan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du inte redan ett par bågar från internet?

2009-05-06 @ 19:32:24
Postat av: pocki

Nej köpte aldrig för mamma ville inte. Orka att du inte skrev namn. Men jag vet vem du är. Hoho.

2009-05-06 @ 19:53:00
URL: http://pocki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0