helt jävla störd

Ja, jag är fan helt störd. Det är vi alla iofs. Men jag har även självdistans, så jag vet hur jag är. Helt jävla störd.

Dagen har varit ovanligt seg men nu vet jag iallafall vad mitt mål är. Jag ska koncentrera på att må bra igen (inte bara göra saker värre) och bli mitt gamla jag. Den Laura som kunde vara ensam och faktiskt trivdes med det. Den där känslan om att få vara ifred, trivas med sig själv och kunna vara sin egen individ. Det är någonting att sträva efter.

Ja, det känns helt enkelt som att jag har förlorat min individualitet. Den ska jag skaffa tillbaka.

Cheers.

Kommentarer
Postat av: musemalin

därför du är så grym, laurasaurus.

2009-05-04 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0