Jag saknar.

Igår kom jag hem från England. Nu är veckan över. Dagarna som varit mina lyckligaste på hela året, är slut. Jag kommer att sakna dem så mycket. Så många saker som jag påminns om när jag tänker på resan: Piren, stranden och vinden. De sena flummkvällarna i Portslade med underbara människor. Karnevalen. Charmörerna Tom & Thomas och deras underbara brittiska ironi. Brightons gator. Primark, Marks & Spencer och Starbucks. Små chipsåpsar till matsäck. Twix. Eggbert. Heltäckningsmattor. Onyttig mat. Allsång i bussen. Gröna kullar. Random blottare. Lemon tree. Double-deckers. Hissmusiken. Gemenskap.

Fan. Där var jag verkligen lycklig. Någon dag ska jag återvända dit. Orka med fula och tråkiga Sverige.

Veckans citat: "Orka kolla på en mans kropp som man inte vill ha!" Astrid Lorichs, 17 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0