Monkey Island

Ibland vill jag vara på Monkey Island. Så att säga, när jag hör den här MI-låten. Jag tänker att jag skulle gå runt där, chilla med alla pirater, flumma runt och leta efter skatten, ungefär. Det är ju helt  fysiskt omöjligt.. Eftersom det är ett spel. Ett spel där jag fastnade på ett ställe och aldrig riktigt kom framåt. Den där gubben sa bara åt mig att vänta på honom, men han kom ju aldrig tillbaka.. "I'll be back soon".. tss.. "soon"-my ass.
Men jag kan ju alltid flyga iväg till min fantasivärld och drömma om Monkey Island. Jag kanske borde börja med Lucid dreams och styra mig själv dit. Oh, om jag bara kunde.

Hursomhelst, den här låten är för catchy för dens egna bästa.


Kommentarer
Postat av: zampo

LÅTEN ÄR AWESOME!! :D:D

hmm, jag borde lära mig den...

2009-05-08 @ 17:30:07
URL: http://elmen.wordpress.com
Postat av: pocki

JAA det borde du! och sen lära mig hohoh

2009-05-08 @ 19:50:53
URL: http://pocki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0