Nada

Jag har tappat hoppet för min blogg. Seriöst det känns som varje gång jag skriver ett nytt inlägg, så blir jag bara mer och mer besviken. Tänker bara wtf är det här för ämne? Jag skulle själv inte ens kunna bry mig mindre. Varför skriva om saker som jag inte ens själv finner intressanta? Jag saknar att skriva inlägg. Det jag nuförtiden gör kan man nog inte ens kalla för det.
Kände mig bara mer fail när jag kollade upp min gamla blogg www.lymei.blogg.se ! Där hade jag iallafall lyckats skriva till någon grad hyfsade inlägg TROTS att jag egentligen inte hade något att skriva om. What ever happened?
Kommer jag inte längre på något annat att skriva om än sima? Jag menar sima? Really? Liksom come on.

GE MIG TILLBAKA MIN INSPIRATION.


10 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: zampo

Men sima är awesome! Och det kommer bli massor att blogga om... 10 dagar, sa du? :D

2009-05-01 @ 23:04:49
URL: http://elmen.wordpress.com
Postat av: lingling

jo och nu är det 7 dagar kvar.

2009-05-03 @ 13:31:14
URL: http://pocki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0