Söder har mycket att ge.

Igår var jag, S3 och S4 på söder. Vi åt på restaurangen 'Orkideé'. det var rätt dyrt men det var värt det: 200 för förrätt och efterrätt. Efter det tog vi en matsmältnings-promenad förbi skejtarparken, eftersom S4 så gärna ville se alla skejtarpojkar. Vår promenad fortsatte gatan fram och till vänster och till höger så att vi hamnade på en kyrkogård. Där satt vi ganska länge och snackade, frös och kommenterade alla människor som gick förbi oss.
Det kom då även fram att en av oss en gång hade avböjt en raggning på följande sätt: Killen i fråga hade räckt ut handen och sagt "Jag kan visa dig ställen du aldrig varit på." Då hade tjejen i fråga sett på handen, tänkt, 'nej den där handen kan jag inte ta, den är för porslin-aktig' och svarat: "Nej asså. Jag har skola imorgon och måste gå packa väskan, vi har jumpa.."

Kommentarer
Postat av: saurus

HAHA, härlig diss! men det tar åandrasidan lång tid att packa jumpapåsen

2009-05-09 @ 11:45:33
Postat av: musemalin

Söder är det enda rätta :')

2009-05-09 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0