Whooaa

Så här är det. Jag råkade kasta mitt Scent of a woman dvd-fodral på min lilla bärbara. Hehe, aja. Tänkte jag.
När jag sedan skulle återgå till arbetet i min bärbara, märkte jag ett par färgstreck på skärmen, så där när färgerna har gått och blivit cp. Visst, det händer ju ibland.
Jag startade om min dator, det blir säkert ok. Guess what? Det blev inte ok. När jag öppnade den igen var den bara ännu mer fucked up, skärmen ser numera ut som en regnbåge.
Faktumet att jag hade skrivit jättelångt på försurningsarbetet just på den datorn förbättrar inte min situation. Lyckades ändå som tur är skicka filen till min hotmail. THANK GOD. Men skärmen funkar bara delvis.
Förutom att nu funkar den inte alls. Data-Anders and Gregor are going to be mad.

"Lack of cola gives me abstinence."
"It could be worse though. You could be addicted to drugs."
"Yeah. I COULD BE a childmolester. But I'm not."
"Thank God to that."



Kommentarer
Postat av: Rosaaaaa

Oh noe ! Typ likadant som på min dator, asså att skärmen gick sönder. Jag var ju tvunget att skicka den till lagning och vara typ utan den i tre månader. Lets hope thats not the case for you.



P.s A lack of cola (light) gives me abstinence too.

2009-11-17 @ 17:56:03
URL: http://rosahates.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja faktiskt :) Mitt kompis har gått ut på mobilen btw och har inga pengar så därför jag inte kunnats svara. Hur gåre me datorn?

2009-11-17 @ 19:58:35
Postat av: rosaa

btw yay på låten ^^. Älska Conor

2009-11-17 @ 20:37:10
Postat av: malin

CONOOOOOOR

2009-11-17 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0