Dog days are over

Jag skrev nyss nåt ganska långt men sen raderade jag det.

Berlin was awesome. Azum. Jag kom fram till att jag ska gifta mig med en guide. Med krulligt brunt hår. Som kommer från Kanada. Och har tredarsstubb. OCH är awesome, smart, intressant och rolig.

Jag ska skriva NK uppgiften och sen äta lax. Eller tvärtom. Vem vet. Kollar på TV nu men ingenting kommer egentligen. Det gör det ju aldrig. HAHA.

Karin hade gjort en videoblogg och sa att ikväll skulle hon ut.. Till vardagsrummet.

Thea ska köpa boots fast hon inte kan bära dem, de är för varma. I Australien. Men hon ska åka till JAPAN för där kan hon ha dem.

Ringde VGY idag men snubben i kansliet visste inte ett piss. Han gav mig två nummer som jag skulle ringa till men inget av dem fungerade. Så jag mejlade och lät professionell.

Spanska prov på fredag. Hjärndöd på timmen idag och fattade inget. Hjärnceller är döda. Stina mobbade mig för hon var ett geni på timmen. Efter skolan köpte jag en muffin från skolkafeterian.

Det är mörkt ute nu och jag gillar att skriva små stycken. Det ser mysigt ut och jag äter avocado.

I Berlin åt vi italiensk mat varje dag. Varför. Allt var äckligt. Speciellt AMIGO. Fyfan. Typ matrester på golvet.

Kortare och kortare stycken.

"Einstein. Relatively smart man, now wouldn't you guys say?"

Kommentarer
Postat av: ina

nej nej, du får inte behålla guiden för dig själv . Hoppas han är för monogami

2009-10-08 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0