Regnig dag.

Dagen började med att Kasper väckte mig fast jag hade sovmorgon. Mr. Depp föll ner på golvet.
Somnade om, vaknade kvart i elva, dvs. försov mig. Kom en kvart försenat och sovande till skolan. Grupparbetet var inte så effektivt.
Nu måste jag stanna i skolan för att vänta på att Ida (min chefs chef) ska komma till kontoret här brevid på Holländargatan 40. Så att jag kan hämta mina Ung omsorg T-shirt och namnlapp. 
Emma är på f&s och efter att jag hämtat grejerna ska vi hem till henne och baka.

Jag är hungrig för har inte ätit nåt, förutom en chokladbit till frukost. Fazer. Men inga pengar att köpa något för. SYND. Nu ska jag in på Omegle och hoppas på att jag får nån rolig för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Rosaaaaa

dudee du är typ omegle beroende och varför äter du inte lunch för?

2009-10-22 @ 16:00:51
URL: http://rosahates.blogg.se/
Postat av: Rosaaaaa

DIN blogg är snygg. Det tog typ fem timmar för mig att fixa bagkrunden till min blogg ... haha

2009-10-22 @ 23:17:36
URL: http://rosahates.blogg.se/
Postat av: Astrid

fin design må jag säga

2009-10-23 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0