Sluta säga "indiepojkar"

Jag låg i sängen, för att sova obviously. Kunde inte det, eftersom Rosas hat-inlägg inspirerade mig till att också vilja göra något liknande. Så, Laura hatar:

1. "Indiepojkar" - Ja, själva ordet. Säg det högt för dig själv en gång. Man vill bara spy. Så oattraktivt. Speciellt tjejer runt min ålder som använder det. You make me sick! Shame on you.
För det första, det finns inga "Indiepojkar"! Ordet pojke betyder typ 10-åring. När man är i den åldern brukar man vilja passa in. Så de kan inte vara indie. Eller så är alla indie.
För det andra, det låter peddo, som R påpekade.
För det tredje, de killar som de kallar för "indiepojkar" är inte på nåt sätt bättre än andra killar. Som de verkar tro, eftersom att de säger att de "föredrar indiepojkar". Jag hatar indie-trenden. Även om jag själv påverkats av den.

2. När man ligger och vill sova, man är jättenära men SEN rycker man plötsligt till i hela kroppen. Så var sömnen borta.

Jag kanske fortsätter nån gång men nu ska jag sova. Klockan är snart två på natten.

Kommentarer
Postat av: suzan

håller med om typ allt det här inlägget handlade om.

2009-10-22 @ 18:42:12
Postat av: Lauri

Haha, så sant det där med rycket! så jobbigt!

2009-10-30 @ 22:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0