Té madafaka.

Jag är seg och trött. Jag kan inte sova, bara vänder i sängen. Jag mår lite illa och har ont i magen. Det värker i huvudet. Såhär har jag känt de senaste kvällarna och jag vet inte varför. Jag vill bara sova men det går inte.
Idag i skolan hade vi projektmöte, min grupp är trevlig och bra. Jag sa Ryssland tre gånger. Det var fel.
Folk klagar på att jag hostar, vilket jag gjort i två veckor nu.
Jag var på skumt humör idag. Höll på att säga "vad söt du är!" till en helt random tjej. Men hejdade mig själv i sista sekunden. Hon hade säkert trott att jag stötte på henne eller nåt, tyckt att jag var allmänt creepy. Huh.
Jag tog kaffe som inte var menat för mig. Jag är så bad. Men det var kallt.
Jag stannade i skolan efter att vi slutat. Why? Jag hade inget bättre för mig. Jag har bestämt mig för att vara med på öppet hus. Jag vill engagera mig.
Japp. Nu ska jag dricka té och hoppas att min urusla känsla försvinner. Den better försvinna för jag måste skriva NK:n. Imorn har vi sovmorgon till ett. Helt okej.

ÖhöhHöhöhhdöhdöhdöhdödhdöhörgiuwöhuiawfhuiwgauiöw. Hejdå. Töntar. With loove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0