101

I förrgår på håltimmen satt vi i ett tomt klassrum och hade det tråkigt. Jag öppnade ett fönster, bara för att. Direkt kände jag den underbart friska luften, solen lyste så att allt bara glittrade. Sådär som det bara kan göra när det är kyligt. Jag stod där i säkert flera minuter och bara stirrade, utan att bli uttråkad.
Alla färger är så klara och allt känns så fräscht. Det är kallt, men inte för kallt, bara sådär lagom. Det här vädret är det bästa som händer just nu.
Snart blir det höst och allting omvandlas till orange och brunt. Det är bra det med.
Hösten är den finaste årstiden. Då känns allting som bäst och allt bra brukar hända då. Till och med höstkläder är de snyggaste.
Jag har en känsla av att den här hösten har någonting alldeles extra på gång. Humhum, cheesy.

Kommentarer
Postat av: Astrid

höööööst <3<3<3<3 finns inget mer att säga än HÖÖÖÖÖÖST <3<3<3<3

2009-09-17 @ 17:39:04
URL: http://vvwvv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0