Håkan

Håkan var igår. Idag blir det fika. Fast jag borde skriva historieskiten.

Fan vad jag hatar när folk ska förändras så jävla mycket. Då menar jag så mycket att man trodde att man kände någon, men nu inte ens kan fatta att det är samma person längre. Men det är det såklart. Man har bara ingenting gemensamt med den personen längre. Och man undrar om man någonsin på riktigt ens haft det. Om man någonsin ens känt den. Eller om man bara trodde att man gjorde det. Skumt, hur allting fungerar.
Så.. Förändras inte. Det finns redan för många som gör så. Bara för att passa in.

Det är därför jag ogillar folk i grupper som alla har en och samma klädstil. Jag kan inte se på dem som individer, när deras högsta mål i livet är att bli som alla andra.

Kommentarer
Postat av: as

klokt skrivet, lauren

2009-09-05 @ 16:01:27
URL: http://vvwvv.blogg.se/
Postat av: pingu

håller m astrid

2009-09-05 @ 16:14:01
Postat av: E

Word

2009-09-05 @ 17:22:53
Postat av: suza

man ska inte döma folk efter klädstil och utseende? och alla förändras, det är naturligt.

2009-09-13 @ 03:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0