Jag googlade på fat cat. Kasper är inte fet.

Igår kom jag hem, åt, kollade på tv, gick sedan och lade mig i sängen. Vaknade vid tio på kvällen, borstade tänderna, gick och lade mig igen. Sedan försov jag mig, missade spanskan och kom till skolan vid tolv. Det visade sig att vi har håltimme och jag kom i onödan. Sånt händer mig alltid.
Jag har även tandläkare kvart i fyra så jag måste gå tidigare från min Kultur och idéhistoria timme. Yhyy. Första KUH-(kul)-timmen som jag inte har hel närvaro på.

PS: Efter att ha varit vid datorn ett tag börjar mina ögon svida (som nu) och jag får sämre syn. Synen blir dock bättre efter ett tag utan dator. Någon annan som upplevet det samma? Jag orkar knappt vara vid datorn längre, men pga min skola är jag tvungen.

fat cat

Kommentarer
Postat av: rossaa

Den där katten ser fan ut som kasper heheheh

2009-09-15 @ 12:59:32
Postat av: suza

mmmm :) den där skulle vara mjuk att krama :D najs!

2009-10-01 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0