allt som allt

Varför har jag blivit såhär igen. Det gick så bra nyss. Jag hatar att vara så här. Varför klagar jag. Varför kan jag inte vara glad. Varför skriver jag det här. Varför står jag vid mitt fönster, pannan lutad mot glaset och andedräkten immandes på det. 23.30. Varför är utsikten så vacker på natten. Varför omskriver jag inte min abstract. Varför kliar mina ben. Varför kommer inte våren. Varför är allting i världen vackert förutom man själv. Varför är jag en dum emo. Varför använder jag inte frågetecken. Varför har jag så många frågor, men inga svar.

Varför stöter jag bort folk som jag tycker om.

Kommentarer
Postat av: malin

du är bra, laura.



och den här låten påminner mig om dig: http://www.youtube.com/watch?v=5RowAc-H3EM

du hann logga ut innan jag hann säga det hehe

2010-02-26 @ 23:02:14
Postat av: laura

aw, tack malin. du är awesome. "i don't think you're ever a hundred percent in the room. padapadadadada." (plingpling)

2010-02-27 @ 14:04:07
Postat av: Thea

Question marks are for loosers anyway.

You need more adventures in your life. Thats what you're missing.

Soon we will have many.

love.

2010-03-27 @ 07:51:05
URL: http://fuck-the-zoo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0