MÅNENs dag

Jag vet att jag skulle byta blogg men jag har bara inte orkat. Jag måste vara säker på vad jag vill ha innan jag lämnar pocki. "Bara pocki inte lämnar dig innan det, hehe". Ooowh. BLABLABLA. Jag har facebook igen. Jag vet inte varför. Men det kan ju inte göra någon skada om jag inte accepterar för många randoms. Plus att jag kanske tar bort den snart igen. Pusspuss.

'Puss' är som ett skämt för mig. Ursäkta om jag offendar någon. Varför säger man 'puss puss' om man aldrig ändå skulle pussa personen, förutom när man är full? Det känns inte naturligt. Varför säger man kram? Det är ju inte som att säga 'kram' ens kommer i närheten av en riktig sådan. Man kan istället säga 'jag önskar jag kunde krama dig men det är fysiskt omöjligt just nu'. Gud.

Jag dricker 'kvällsro'-te som hjälper mig att sova. Men jag borde inte sova utan plugga. Då ställer jag frågan för mig själv. Vad är personligen viktigast för dig: En utvilad och ostressad Laura, eller en stressad fail Laura som pluggat men ändå inte får bra på provet? Hmm.

Kommentarer
Postat av: suza

vila ut och plugga hårt till nästa prov. om det är ett prov som är avgörande, plugga häcken av dig och vila sen. men i slutändan så är det ju du själv som avgör hur mkt du orkar med. det är varken nyttigt för dig eller för betygen att sitta uppe till klockan 2-3 varje gång man har prov. om du har svårt att komma igång med pluggandet, testa att typ läsa lite en bok eller en tidning.

om du tog mina pussar som ett skämt tar jag tillbaka dem och ber om ursäkt, jag kan ge dem till någon annan som kanske uppskattar dem.

2010-02-02 @ 22:37:50
Postat av: laura

Tack för de goda råden.

Suza, det var ingenting som var menat personligt mot dig. Utan för allmänheten. Det är din grej att använda det och jag säger absolut inte till dig att sluta med det. Men jag säger bara att jag aldrig har förstått grejen med det. Och om jag använder det, så är det på skämt.

2010-02-03 @ 08:24:51
Postat av: kätthen

hahaha puss puss på er alla.

2010-02-03 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0