Yesterday upon the stair, I saw a man who wasn't there. He wasn't there again today, Oh how I wish he'd go away.

Det är kallt. No shit. Alla har väl märkt det by now, såvida man inte har legat i koma den senaste veckan. Och mycket snö. Jag skulle åka till min enda lektion idag, men kom försent. Så jag åkte hem. Såg på Harry Potter COS och somnade.
När jag vaknade var jag fortfarande ensam hemma. Då plingade det på en man, som jag inte kände. Samtidigt märkte jag att dörren inte var låst så jag skyndade mig att låsa den. Han måste ha känt sig hårt dissad. För sen gick han. Den där mannen med namnlappen.


Kommentarer
Postat av: roroor

säkert Jehovas vittne...

2010-02-23 @ 14:17:03
URL: http://rosahates.blogg.se/
Postat av: laura

Men jag är fett paranoid about okända människor som plingar på! Jag öppnar ALDRIG dörren, det är läskigt. D:

2010-02-23 @ 18:36:12
Postat av: Emily

Sist jag öppnade dörren åt en främmande man blev jag tillsagd att rösta på moderaterna. Scarred for life at age 14 <3

2010-02-23 @ 22:20:32
URL: http://tokyodarjeeling.blogspot.com/
Postat av: suza

flytta till vårt hus :D vi glömmer att stänga ytterdörren ibland (rätt så ofta)..men det känns tryggt ändå :)

2010-02-24 @ 14:43:52
Postat av: malin

Hahaha, fan vad taskigt.

2010-02-25 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0